امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

نازنازیم

جنسیت نی نی(هفته 18)

1393/12/26 23:26
نویسنده : مامانی
234 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح(چهارشنبه سوری)تنهایی رفتم سونوگرافی،ساعت 9:30 وقتم بود ولی تا 10:30 تو نوبت بودم بابایی 2بار زنگید که چه خبر؟ گفتم هنوز نرفتم تو،قرار شد به محض اینکه تموم شد بهش خبر بدم بلاخره نوبتم شد و رفتم تو

 

خانم دکتر بعد از بررسی گفت رشدش خوبه و جنسیتشم پسره

هووووراااااااا نینیم پسمله مامانی قربونت بشه پسر خوشتیپمخندونک  بلافاصله به بابایی زنگیدم گفتم نی نیمون خودشو نشون داد ولی وقتی رسیدی خونه میگم دخمله یا پسمل(کرج بود)که گفت اذیت نکن تا شب مگه میتونم دووم بیارمتعجبیکی دو بار که اصرار کرد بهش گفتم بچم امیرعلی سلام رسوندزبانبابایی هم خیلی خوشحال شد وگفت باید مراقب کادوی عیدمون باشیم

 

بعد به خاله جون فاطمه خبر دادم بعد دو سه دیقه مامان جون و خاله جونا پشت سر هم زنگ زدن و تبریک گفتن خیلی هم خوشحال بودن گفتن بلاخره برا رضا پسر خاله پیدا شدخندونکجشن

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نازنازیم می باشد